64Demet64 bilemiyorum ben test günümü beklemiştim en sonuncusunda. Önceki tüp bebeklerimde kuruma çizgisi görüp negatif çıkmışlığı oldu çatlama iğnesinin etkisi geçmediği için adetten önce test yapmak da doğru olmuyor zaten . Hayal kırıklığı yıpratıcı oluyor . Silik çizgi görüp pozitifi hiç deneyimlemediğim için kendime göre en doğrusunu söylüyorum . Siz yaşadıysanız ne mutlu. İnşallah bu arkadaşında sizinki gibi oluyordur ve pozitiftir .