Kızlar gece kanamam oldu 6+5 haftalığım kanım koyu renklerdeydi sonradan kahverengiye döndü yaklaşık avuç içi kadar bişey geldi sonra damla damla geldi kasık ağrım ya da bel ağrım hiçbirşeyim yok kötü bişey yoktur değil mi sizin de oldu mu yardım edin lütfen