Annemm1213 Kızlar 19 +3 günlük gebeyim. Göğsümün birinin ucu içeri doğru yani dışarı çıkık değil öbürü çıktı ama diğeri içerde bebeğin onu emebilmesi mümkün değil doğumdan sonra çıkar mı acaba yoksa çıkması için bir şey mi kullanmamız gerekiyor öyle mi kalacak
Yenibirannee Annemm1213 benimde oyle :) dogumdan sonra nasil emzircem diye kara kara düşünüyordum. Manuel gogus pompasiyla biraz cikardiktan sonra emzirdim gayette guzel tuttu. 🌸
Havvaca Annemm1213 ebe doğum yanasınca göğüs ucu çıkarma masajı gösteriyor o güzel çıkarıyor. İstersen lansinoh göğüs ucu çıkarıcı alabilirsin Trendyoldan 💞 arkadaşım kullanıyor memnun
Guneskemikseda Annemm1213 benimki de öyleydi ilk bir hafta elimle masaj yaparak çıkardım sonrasında emdikçe dışarı doğru çıktı ucu