Zeyneppp96 Affınıza sığınarak soruyorum günde 5-6 defa büyük tuvalete çıkmak doğum belirtisi midir? Tabi bunun yanında minik minik sancılar ve bebişte ilginç bir hareketlilik var ve karnımın bir tarafı sürekli geriliyor. 37+6 haftalığız.
Havvaca Doğum yanasınca ishal olunuyor bunu herkes yaşıyormus. Bide sancı varsa duş alıp bele dayanılacak kadar sıcak su tutulması gerekiyormus eğer artarsa doğum başladı demekmis