Deryaerez1616 benim pek belirtim yoktu geç döllenme olmuştu benim ilk kan testinde çıkmamıştı hatta adet olcam diye beklerken bebişim süpriz yaptı:) kese görünmüş zAten bi dahaki kontrol de bebek de görünür inşallah çok olumsuz düşünüp kendinizi strese sokmayın bence en kısa zamanda da gitmeye çalışın en azından soru işaretlerinden kurtulursunuz