Hlm_srn07 Supsuheda Evet canım ilk doz 25.hafta 2.doz 29. Haftada yaptırdım.Ama daha erken yapıyorlar ben aşı olmadığı için geciktim.
Gebeyim-32 Supsuheda benimde tüp bebek, şuan 14 haftalığım ama 20. Haftama sağlık ocağı randevu verdi . Doktorum da yaptırmamı söyledi.
Novamomy Supsuheda 20 ve 24 haftada yapıldı tüp bebek hamileliğin normal hamilelikten bir farkı yok ki
Supsuheda Novamomy tedirgin oluyorum elimde değil 😞 sizlerin de düşüncelerini merak ettim ben de bu hafta yaptırıcam inşallah 22 haftalığım
Erva_1 Supsuheda bende 21+6 da bugun yaptırdım , normal gebelik benim fark etmez ama tüp bebekte yada normal gebelikte diye biliyorum
Hlm_srn07 Supsuheda Bende tedirgin olmuştum hatta tüp bebek olunca doktoruna sor dedi ebe sordum Bi sıkıntı olmaz yaptır dedi 2 doz oldum .