Geces pazartesi 2 ampul olarak yapıldı salı günüde 2 ampul olarak yapıldı , ve adalat verdı doktor benımde kasılmasalarm vardı nst de sancı yok ama kalp atışları çok sakindi hep uyku halınde gibi .İğne oldum 2 gündür çok hareketsiz karnımda ama şimdi oturdum bir tık hareketlendı gibi ama normale göre daha hareketsiz