Ayyy sanki kendimi gördüm sizde, demek ki hormonlarla ilgili bir durum. Doktorlar da bu konuda çok empatisiz açıkçası, benim doktorum 6 haftada bir çağırıyor özel olmasına rağmen. En azından bu konuda anlayışlı olup 2 haftada bir çağırabilirler bence😂