Güzel kızlarım bir sorum olacaktı biz şuan 16 haftalığız bu uyuglamada 5 gün olunca 17 haftalık oluyor 17 haftamıza 1 gün fln kaldı ben Perşembe hastane gidicem cinsiyet belli olurmu sizce yaaa cinsiyet partisi yapıcaklar boş dönmek istemiyorum belli olurmu