Sinemarslann35 Merhabalar şuan atcağım resim 12 hafta 6 günlük. Doktorum bayramdan sonra gelmemi istedi ama biz cok merak edıyoruz cinsiyet tahmini yapabilirmisiniz :) şimdiden cokk tesekkur ederimmm :)  https://dosya.hizliresim.com/VUaUQx8jmoySlFI/preview
anapanda12 Sinemarslann35 bence kız hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah öğrenince mutlaka yazın 🦋 sağlıkla gelsin
Sinemarslann35 Handan-Ince bayramdan sonra gittiğimde bende 17 haftalık olcam inşallah gosterir kendini çatlıcaz meraktan :)
Sinemarslann35 PrensinibekleyenAnnee çevrem ikiye bölünmüş durumda yarısı kız yarısı erkek bende cok erkek hıssedyorum :)
PrensinibekleyenAnnee Sinemarslann35 anneler hisseder mis ama ne bilim.cok narin duruyor bana kız gibi geldi
Sinemarslann35 PrensinibekleyenAnnee çok teşekkür ederim kuzum hayırlısı olsunda merakım yakında geçer :)
Handan-Ince Sinemarslann35 Sizde mi kendinizi gizleyenlerdendiniz? Bende 9 ay boyu erkek demişler, son kontrolde baska bir doktor çok güzel bir kız deyince bizimkiler şok! 😂 kız çocukları yanıltabiliyorlar bazen ya 😅
Sinemarslann35 Handan-Ince ne güzelll çok sevindim :) ben yarın devlet hastanesine gitcem temmuz dada kendi doktorumda randevum var umarım birinde gosterır :)