Arkadaslar bugun bende sezeryan ile dogum yaptim.Spinal anestezi seklinde belden uyusturulduktam sonra sondam takildi ve 5 dkka icinde oglumun sesini duydum sukurler olsun sonra da 20 25 dkka icinde beni dikip bebegimin yanina gonderdiler.ilk kalkis 5-6 saat sonra oldu sondami cikardilar aci duymadim ve ilk kalkis abarttiklari kadar degilmis canim tatlidir benim.tabiki biraz agrilar oluyor oturup kalkarken ama gaz cikardiktan sonra hafifliyor sorulariniz olursa elimden geldigince cevaplandirirm.darisi herkese ins…