Sergul1425 Asel1211 bn kullanmadım ama KBB doktoru bana da demişti gebelikte verdiğim en güvenli ilaç diye kadın doğum doktorum KBB nin önerdiği ilacı bize de gösterip kullan demişti
Catsofmom Asel1211 bana sadece izotonikli su verdiler. Asla açmıyor 😔 20.haftadan önce tıklanıklıktan nefes alamıyor uyuyamıyordum. Ama hafiflemeye başlıyor bir süre sonra. 29.haftadayım burunlarım ara ara gidiyor