Kubra0123 gerçekten öyle canım. Benim eşimin maaşı asgariden yüksek ama çalışma saati ve işi çok ağır. 3 haftadır pazar günü bile görmüyorum gece gidiyor 3 haftadir. Sabah geliyor baygın uyanıyor akşam uyanıp 1 saat anca oturup yorgun argın gidiyor ise. Kredi ödüyoruz, kira ödüyoruz doğum var çocuğun masrafları var. Ben öyle parayla bir tek beşik ve bebek arabası aldım onlar da uçuk fiyatlar degil 2900 bebek arabası 1550 beşik aldım. Onları bile karttan çektik ödüyoruz asgari asgarî 🤷🏻♀️ gerçekten zor bir durum bizim için 10 ay daha böyle devam. 10 ay sonra rahatlicaz biraz daha çünkü ayda 8 bin kredi ödüyoruz sadece. Kimsenin 1 kuruş desteği yok kendi halimizde dönüyoruz işte bir şekilde. Kıyafet hiç almadım sayılır. Annem aldı ördü abimin bebeğin küçülenleri var onları kullancaz. Bir hastane çıkışı olmuş 600 700 uzun süre giymiyor da alsam 1 sene 2 sene giyse acımam ama 1 ay anca üzülüyorum o fiyata. İsimli takımlara özeniyordum yanına yanasilmiyo. 🤷🏻♀️ Alamadım. Şartlar ortada. Rabb’im yardımcımiz olsun. Şimdi ben bu şartlarda eşimden nasıl bir hediye isteyeyim. Yazık değil mi o adama kaç parça olsun ♥️ imkanı olan tabiki alsın istesin ama imkan olmayıp özenip kocasıyla kavga eden kadın görünce üzülüyorum gerçekten 🥺