Heyymomy Havvaca Ay gerçekten Allah akıl fikir versin şu sosyal medya kadar kötü bir şey yok insan neden öyle şeylere özenir anlamıyorum bu kadarı abartılı tabikide eşlerimiz üzerime düşsün isteriz ama onlarada bir şey diyemeyiz bütün maddi yük onların üstünde neredeyse heleki kadın çalışmıyorsa. Komşunla arana mesafe koyma kararı bencede yerinde olmuş canım öyle insanlar seninde huzurunu bozar zaten kocasını kötüleyen ne biliyim mantıklı düşünmüyordur ya herkes dört dörtlük olucak diye bir şey yok sonuçta tanıyıp sevip evlendi üstüne çocuk yapmış öyle kabul etmiş yani şimdi sağda solda saçma sapan insanların videolarını özellikle kurgu olan şeylere özenmeye ne gerek var
Havvaca Heyymomy huzur sıfır insanlarda bu sosyal medya yüzünden ama işte tüm suç sosyal medyada da değil gerçekten. Salak olmaya başladı insanımız. Ya onun gerçek olmadığını anlamayacak kadar salaklasti insanlar. Fenomenin biri doğuruyo çocuğu ne zaman görcez diye milyon tane mesaj atıyorlar insanlara sanırsın İngiltere prensesi doğurdu 😂 çocuk işte ya geçen gördüm kesfette resmen kendi çocuğundan çok seviyorum sizin çocuğunuzu demişler salak mı bu insanlar ahhahahah😂😂 arkadaşım eşinden sürekli dert yanardı yardım etmiyor bilmem ne derdini anlatıyo içini döküyor der ses etmezdim ama son zamanlarda hepten sıktı muhabbeti ne zaman otursak kocasını konuşup dağılıyoruz. Bir yere kadar bende bu son muhabbetde fenomen kocasıyla kıyaslayınca artık yeter dedim yanı. Mesafe koyacağım. Olmuyor böyle bu kadar boşa harcayacak zamanım yok artık 😂
turkuaz_ Heyymomy hamileliğimin başından beri para biriktiriyoruz altın bilezik alıcaz bi tane ikimizin bana doğum hediyesi olucak 😁
esnyz14 Heyymomy Ben eşime sadece özelde doğurmak istediğimi söylemiştim doğum hediyesi bunu istiyorum demiştim, sağolsun hem telefon aldı, hem de altın kendi ve kızımızın ismi yazılı kolye yaptırdı. Doğumda özelde olacak. Baya kârlı çıktım bu işten😂😂
esnyz14 Heyymomy Sizde isimli kolye vs tarzı şeyler isteyebilirsiniz, bileklik olabilir, tektaş baget tarzı yüzükler olabilir aklıma bunlar geldi. Bütçe varsa tabi bilezik falan da olabilir hem ileriye birikim olmuş olur 🌺
Ebruuugunes Heyymomy ben robot süpürge istedim kendi aslında dedi hamile kalmadan önce elinizi öpsün bir oglum var onda birşey istemedim hatta özelde dogurma dedi masraf cok devlette tanıdık vs vardı özel dogum gibi oldu yine bu sefer ikna olayım 2 ye diye kendi dedi 🤣🤣 robot süpürge alacagım
Heyymomy Ebruuugunes robot süpürgeye karşı alerjim var galiba hiç sevmiyorum tın tın iş yapıyor 😂 ama tercih meselesi tabi hayırlı olsun şimdiden 🥰
Heyymomy esnyz14 baget var kolye ve alyans takıyorum sadece onlarda gözükmüyor bile 😂 çok takı seven biri değilim öyle olsaydı bana bile sormazdı 😂
Heyymomy esnyz14 bende öyle oldum işte başka zaman olsa sıralardım belki ama sorunca bütün istekler yerle bir oldu sanki 😂
Ebruuugunes Heyymomy teşekkür ederim evim hem büyük hem cocuk biraz sıkıntı bende hep temiz kalsın istiyorum evim😁 astım da var bende
Kubra0123 Havvaca masallah size eşleri düşünmek lazım yoksa huzur kaçtimi derler. bizim neden huzurumuz yok. İnsan halden anlamalı. Halden anlamayan insaninda aynı evin içerisinde huzuruda olmaz. Onlarda parası olsa en iyisini en güzelini yapmak ister ama para olmadimi ne yapsn adam. Borc borç sonra bunalimlar kavgalar.
Havvaca Kubra0123 tabiki her insan eşine evine çocuğuna her şeyin en güzelini almak ister. Ama durum vaziyet ortada. Eşimin aldığı maaş belli ödemesi belli. Ben şimdi adamdan pahalı pahalı şeyler istesem alamayacak. Alamayınca huzursuzluk. Her gün en az 1 tane haber oluyor eşine çocuğuna bir şey alamadığı için gurur yapıp kendi canına kıyan adamlar görüyoruz. Eşime diyorum borç ödenir. hepsi hallolur sıkma canını. Çünkü ne zaman ay sonunu getirmek sıkıntı oluyor eşim bambaşka bir insana dönüşüyor stresten hiç gerek yok gerçekten. Elhamdülillah Rabbime huzurum yerinde biz eşimle düğünü a dan Z ye kendimiz yaptık. Eşimin anne babası hayatta değil benim babam 7500 TL maaş alıp 2 çocuk okutuyor. Destek yok olamıyor ne var elinde ne desteği olsun. Çalıştık didindik a dan Z ye her şeyimizi aldık. Dedik malımız olsun altınlari satıp arabamızı aldık borçla şu an zorlanıyoruz ama alınmış alınmıştir gerçekten ev alma ihtimali sıfır şu an bizim en azından ileride çocuk olacak bir şey olsun yarın öbür gün evladım için kenarda bir şey olsun dedik. Geçim çok zor. Anlayışlı olmak gerekiyor 💞
Kubra0123 Havvaca Rabbim yuvanızı bereketlendirsin. Ulkenin halı belli içler acısı en düşük oturulabilir ev bile asgari ücret fiyatında asgari ucretli kiracı kirayimi versin evinin çocuklarınin ihtiyaçlarıni mi karsilasin. Ev sahibmz evden çıkarttı doğum Eylül ortalarında bir ay sonra ev tasiycaz. Ve ben çalışmıyorum. Eşim asgari ücret birde geceleri ek ise gidiyor. Aldığı maaş ucu ucuna yetiyor. Allah’tan borcumuz yok. 26 haftalık hamileym herseyin ikinci eline bakıyorm bir cöp almadım bebeğe görümcem kendi çocuğunun kıyafetlerini getirdi. Bazen zorunda kalıyoruz paraya ama birşey istemeye çekiniyorum çünkü durum ortada Allah büyüktür. İnşallah ülkenin durumu daha da kötüye gitmez.
Heyymomy Havvaca insanlar bencilleşti hep kendi dertleri var sanıyorlar hep bi ajitasyon peşindeler Allah öyle insanları uzak tutsun gerçekten baştan sona zaman kaybı😂
Havvaca Heyymomy kesinlikle valla zaman kaybi geri çekiyor tamamıyla sizi💞 kocasına ağlaya zirlaya kurutma makinesi aldırdı 24 ay taksitle eve geldiği gün Instagrama hikaye atmış kocamın hediyesi diye ahahahhaha gülmekten altımıza yaptık eşimle 😂
Heyymomy Havvaca benimde kuzenim var yalvar yakar bir şeyler yaptırıyor yada kendi yapıyor alıyor ama eşi almış yapmış gibi yansıtıyor engelledim bu kadar vasatlık olamaz dedim kendi kendime hayır yani kime neyin şovunu yapıyorsun 😂😂 çok komik oluyor ya afedersin sidik yarışına giriyorlar birde geçenlerde hamile olduğunu öğrendi daha doktora gitmeden hiç bir şey net değilken bebek arabası beşik bakmışlar almışlar ben aldım diye kahkaha attım ciddi olamazlar şaka yapıyorlar diye ben 5 aylıkken anca bakıp aldım hala arayıp neler aldın diye soruyor bende hiç bir şey almadım diyorum 😂insanlar gerçekten çok tuhaf çocukça hareketler yapıyorlar
meryemy Heyymomy sürekli hediye aldığı için özel günlerde çok beklentiye girmiyorum çiçek alsın yeter ihtiyacım yok bişeye gerçi tatile götürse iyi olur ama karnım çok şişti bi yere gidilmez :)
bdenerigokce Heyymomy uğraşacak bir şeyi olmadığından gibime geldi benim🤷♀️ ama olsun öyle mutludur belki bende 4,5 aylığım daha hiç bişi almadım tam tersi kendime bişeyler alma peşindeyim😂
Havvaca Heyymomy hayır sen alsan nee almasan ne.ona ne yararı ya da zararı var🤷🏻♀️ benim kuzenim var bir tane o da aynı kendi çocuğa aldığı beze kadar attı bana bunu aldım diye ben ağız mendili bile atmadım 😂 geçen geldi eşiyle aldıklarimi gördü şok oldu yüzü düştü her gün mesaj atan insan 2 haftadır ses çıkarmıyor eminim aldiklarimin aynısını araştırıyo😂😂
bdenerigokce Havvaca bizde aynı araba aldık borç yaptık doğumu da kredi kartından çekip taksit yaptıracağız inşallah ama minik de olsa bi hediye bekliyorum ben 🙈
Havvaca bdenerigokce bana sordu istediğin bir şey var mı diye ama Allah var hakkını yiyemem. İstemiyorum dedim. Çünkü vaziyet ortada eksiye girmediğimiz ay yok. Ben eşime bir hediye alacağım annesi 2012 de vefat etti. Eşim annesi ben ve oğlumuzun olduğu bir fotoğraf birleştirme yapacağım. 💞 Eminim o da boş geçmez bir çiçek alsa yeter zaten benim için. Altin falan bekleyen çok. Benim öyle beklentim tabiki Yok. Hiç bir şey almasa da alınmam tabiki 💞