Prensesannesi14 Youtube’da hamile pilatesi var, 3.trimester. Ben de yeni başladım. 37.haftadayım.Sağ sol, ileri geri, 8 hareketi falan. Yapmanızı tavsiye ederim, çok zorlayıcı değil, o bölgeye yönelik. Kegel egzersizi denen bir şey var, onu da yapın. Bir de doğum koçu dedi ki, nefes alıp verirken doğum sancısı esnasında, ciğerleri değil, karnı şişirmeniz lazım. Nefes egzersizi de şimdiden yapın, vücut alışsın, dedi. O nefesler cidden ağrıyı hafifletiyor.