Merhaba kızlar 🤍
Ben 6+3 haftalık hamileyim tüp bebek ile hamile kaldım ve biraz tedirginim acıkcası ilk kimyasal gebelik oldu ama bu sefer 5+2 de keseyi gördük değerlerim gayet iyi yükseldi 7+2 de kalp atışı görmeye gidicem ama belirti olmayınca bebeğe bişey oldu korkusuna kapılıyorum bazen göğüslerimde hassasiyet gidiyor bazen hiç midem bulanmiyor ama sık sık kasık ve bel ağrılarım oluyor 1 dakka falan sürüp geçiyor ama günde bir kaç kez oluyor sizde belirtileriniz nasıldı yada nasıl
Belki beni biraz rahatlattırsiniz çok Teşekkür ediyorum hepimiz sağlıklı bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah Rabbimin izniyle 🤲🏼👼🏻🤍