cenn Kızlar yarın sabah suni sancı ile normal doğuma alınacağım 38+0 Tansiyonum yüksek bu nedenle doğumu başlatmak gerekir dediler.Aranızda sancı alan var mı uzunmu süreç 🥹korkuyorum biraz