noluyosanagenemiross Ama 12yi geçti bi mide yanması habire yutkunma isteği olup duruyo 😞 yutkunmadan bir şey olur mu zaten çok korkuyorum uykum da gelmiyor
Sug1 noluyosanagenemiross sağlıklı ve çok güzel bir doğumunuz olsun şimdiden. Yutkunmadan bir şey olmaz ki☺️
Zehra_25x noluyosanagenemiross haklisin 😂 yapck bisi yok uyumaya calis son uzun uykun olacak 😀 rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah cnm 🌼🌼🌼