Busra_17dereli Rahim huni şeklini almış , 25 * 4 günlüğüm . Şiddetli kasık ağrısı ve bel ağrısı çekiyorum . 2 hafta dinlenme ve Protestan başladı . Benim gibi olanlar erken doğum yaptınız mı ? Başına gelenler nasıl bir yol izledi yardımcı olurmusunuz ?
Yagmurmeric Busra_17dereli rahim değil bebeğin kesesi huni şeklini almış olmalı progestan başladıklarına göre. Benim rahim kısaligindan dolayı hunilesme olmuştu serklaj yapıldı ama senin serklaj yapilma haftan geçmiş canım bol.bol istirahat etmen gerek sağlıkla geçer inşallah 🙏