Sevil5757 İstanbul esenlerde güney hastanesine giden varmi hangi doktora gidiyorsunuz memnunmusunuz yarin kan vercem inşallah kandada çıkarsa takiplerimi orda yapmayı düşünüyorum
trksrt Sevil5757 ben oraya takipliyim, Songül hanım doktorum. Çok fazla hastası var, muayenede kişiye ayrılan sürenin çok az olduğunu düşünüyorum, belki başka hastaları için uzun geliyor olabilir ama özel olmasına rağmen aşırı bir konfor bulamayabilirsiniz