Hcrecemm Canım kadınlar Öncelikle merhaba Bir şey soracağım size 8 haftalık hamileyim geçen Kan verdim tiroidlerin düşük çıktı beni dahiliyeye yönlendirdiler aranızdaki durumu yaşayan var mı Varsa bilgilerini Benimle paylaşırlarsa çok mutlu olurum
leila1 Hcrecemm benim hamilelikten önce vardı ilaç kullanıyordum zaten hamile olduktan sonra da doğum olana kadar sürekli kullanmam gerektiğini söylemişti doktorum. Günlük rutin 50lik ilacımı alıyorum. Şükür bebeğimin gelişimi iyi
Heyymomy Hcrecemm hamilelikte trioid çıkması normal canım genelde tüm gebeler trioid ilacı kullanır ben hamile olmadan önce çıkmıştı hala devam ediyorum ilaç çok önemliymiş hem anne için hem bebek için aksatmadan kullanmalısın
Betulnnmz Hcrecemm benimde 20 haftadan sonra düşük çıktı ilaç kullanmaya başladım ayda 1 dahiliyeye gidip kan veriyorum
Bbuusra Hcrecemm Benimde Yüksek 25 mg ilaca başladık. Yarın 1 ay oluyor inşallah düşmüştür. 11haftayı geçtik.
Hcrecemm leila1 ya benim yoktu hamile olunca çıktı Yani dahile mi yazıyor bu ilacı Sizinki düşük müydü yüksek miydi tiroidünüz
leila1 Hcrecemm ben yurtdışındayım ev doktorum yazmıştı ama Türkiye de dahiliye yazıyor takibi o yapıyor diye duymuştum. Gebelik süresinde hormonlardan dolayı çoğu kadında tiroit olur. Benim 5.70di.
ArzuAslan06 Hcrecemm benimde yüksek çıkmıştı. İlaca başladık tiroid değerim Allah’a şükür orta değerlerde. Her sabah aç karnına içiyorum. Tahlil değerleri için aile hekimindede kan veriyorum kontrol için. Doğumdan sonrada tahlil yapacaklarmış eğer değerim iyiyse sıkıntı yoksa ilacı kesecekler. Yoksa sürekli olarak kullanacakmışım. İnşallah bir sıkıntı olmaz. Sizede geçmiş olsun. Tavsiyem ilacı aksatmaman.:)
Symaaas Hcrecemm mutlak doktora gitmeni öneririm bebeğin gelişimde çok büyük etkene sahip dahiliye uzmanı kontrol altına alıyor korkma Canım ilaç içeceksin :) düzene girer merak etme
Nur_50 Hcrecemm canım ben gebelik düşündüğümde aynı senin gibi olmuştu dahiliyeye gönderdiler ama hap vermedi ben dereotunu günlük sabah aç karnı yedim birkaç Demet birde gün içinde kaya tuzu öğütülmüşsünüz kullandım şuan 3.34 düştü tavsiye ederim 5.45 falandı o zamanlar
seher578 Olma mı? 2.gebeliğimde de kullandım, şimdi 3.de de. TSH’ı çok önemsiyorlar, dahiliye onu muhakkak 2.5′un altına çekiyor, ilaç tedavisi ile.
Hcrecemm Hepinize çok teşekkür ediyorum yardımcı olduğunuz için randevu aldım Cuma günü gidiyorum hepinize sağlıklı sıhhatli günler günler diliyorum güzel anneler🙏❣️
DenizDnz- Benim Tsh 0.30 falan dahiliye t3 ve t4 iyi düzelmeye müsait ilaç daha kötü yapabilir dedi ve ilaç vermedi 36 haftamdayım hiç ilaç kullanmadım 🤔