Ben başından beri kullaniyorum. 8 aya girdim.tek fayda eden şey. Zararı olan bisey degil. Çantamdan asla eksik olmaz. Zaten ne iyi geliyorsa onu yaziyo doktor. Bende gebelikten önce vardi denedim baktim iyi geldi onu yazdirdim. Gaviskon daha kötü etmişti