Bebisannneessi 21+4 haftalıgız, bebeğimde ense kalınlığı 5.7 mm çıktı doktorumuz bizi perinatoloji doktoruna yönlendirdi, başına gelen var mı riskli bir durum mu
sarikedi12 22 hafta yani geçen haftamda benim ,6.6 çıktı su aldırdım sonuç bekliyorum sınır 6 zaten ikili testin iyiyse korkma bence
sarikedi12 İnşallah canım ikili testin iyiyse bence korkma ama yine tekrardan git yine bı ara insan rahat olamıyor
Bebisannneessi Nur5219 çok şükür bir şey çıkmadı, hatta perinatoloji doktoru neden geldin bu değer normal dedi