Kamernur Kızlar 6. Haftadayım ama normalde agdayla aldırıyorum suan korkuyorum bısı olurmu zararı varmı aldırıyımmı
Yagmurmeric Kamernur ben 34+1 hala agdayla aldiriyorum serklajli olmama rağmen. Gerçi epilasyonluyum ama iki ayda bir falan tüy seklinde çıkıyor işte
leila1 Kamernur 29 dayım hala ağdayla devam ediyorum. Temizlik ve hijyen konusunda sıkıntı olmadığı sürece bir sorun olmaz