Goksu2023 Hanımlar ben şimdi isimli hastane çıkışı alıcam ilk doğum yapınca ebeye onu mu vericem yoksa bebek odaya gelince üzerini değiştirip onu mu giydircez doğum yapanlar siz nasıl yaptınız?
Serpilinumudu Goksu2023 ilk hastane çıkışı almıştım onu vermiştim ertesi gün de isimli giydirmiştim eve gelmiştik
Havvaca Goksu2023 bence düz beyaz bir şey ver. Hem ayağıns mürekkep sürüyolar kıyafete bulaşıyor hemde yikanmadigi için kıyafet çabuk pisleniyo canım
yslnrsh bebekte ilk kan vs olduğu için normal bi takım verin ertesi gün bence hastane cıkısını giydirin
nikoland Bende hastahane çıkışını vermiştim geldiğinde biyeri kan olmuştu kan alıyolar ya yenidoğandan sen bilirsin canım hemen değiştirdim sonra tabi
Asliolcay Ben civilden ince penye takım aldım ilk onu vercem kanlı olur diye çıkarken başka giydircem Allah nasip ederse