37 de çatı muayenesinde 2 cm açıklığım vardı kemiklerim biraz dardı ama o kadar değil dedi 3,5 kiloyu geçirmeyelim bebeği normal doğumu yaparız çok güzel dedi bu arada özel hastane takiplisiydim. 38+1 de kontrole gittiğimde bebeğin kanala girmiş ağrı hissetmiyormusun dedi hayır dedim açıklığına bir daha bakalım dedi ve 3,5 cm olmuş çok güzel merdiven çık bol bol üç dört güne kalmazsın gibi dedi ve iki gün sonra kuzenimin düğününde saat 9 da suyum geldi baya bildiğin yani düğünde yakalandım acilen hastaneye gittik yatış yapıldı suyum gelmeye devam ediyordu baya yine 10 a doğru suni Sancı bağlandı çünkü hiç kendi sancım yoktu. Doğum hakkında pek bilgi verip sizi şey yapmak istemiyorum şu kadar söyliyim aşırı zordu. Neyse saat gece 1 de kızımı kucağıma aldım 3,5 saatte doğurdum yani kısa sürdü ama bide bana sorun 🫣 ama evlat kokusunu size anlatamam o ilk koku varya herşeye bedel.. Allah hepinizin yardımcısı olsun inşallah 🙏🏼 Babalar gününde doğurdum ve eşime hediyesini verdim çok ağladı çok 😭🥰