hatice_x canım öncelikle hayırlı olsun gebeliğin, ben de ilk haftalarımda çok kasil agrisi ve göğüs ağrısı yaşadım, endişeleniyordum hep. Doktoruma sorduğumda kanama görmediğin sürece her türlü acı sancı normal çünkü vücudun daha önce hiç bilmediği bir sürece girdi demişti. Hiç bir sorun yaşamadım çok şükür. Dinlenmeye calis bolca, uzan yat vs kendini dinlendir