Sevo05 Merhabalar bu hastanede ve doktorda doğum yapanlar var mı? Memnun kaldınız mı? Yenidoğan için yoğun bakım falan var mı?
Aysegul17 Sevo05 bu hastanede takipliyim ama doktorum başka biri henüz doğum yapmadım ama Yenidoğan yoğun bakım sordum varmış
mavilikler7 Sevo05 merhaba ben de sema soysal hanıma gidiyorum çok ilgili çok sıcak kanlı çok memnunum. Kuzenim de adalet hanıma gitmişti doğumunu da orada yapmıştı bir sıkıntı yaşamadı Adalet hanımdan memnundu
Sevo05 mavilikler7 Bugün gittim Adalet hanıma. Naif ilgili bir doktor. Büyük ihtimal doğumu orda gerçekleştireceğim.
Sevo05 Çok teşekkür ederim cevaplarınız için 🙏🏻 Cumartesi nasipse gideceğim bende. Bilgi alırsam paylaşırım.
NurYm Sevo05 merhaba bende adalet hanımdan randevu aldım yarın için nasıldı ilgi alakası birde hastane olarak ultrason cihazları nasıldı acaba bilgi verebilirseniz çok mutlu olurum 🥰
momkaratas Bende Asuman Sevük Hanım’a gittim ilk kontrolümde ve orada devam edeceğim bu süreçte. Doğumu mu da Çamlıca Erdem Hastanesi’nde yapmayı düşünüyorum İnşaAllah 😌👼🏻❤️🤗