Merhaba arkadaşlar 36+3 bir kız bebeği bekliyorum. Ama hamilelik sürecim aşırı stresli geçtiği için 32. Haftada bebeğim dünyaya gelmek istedi. Doktoruma başvurdum bir gece yatış ciğer iğneleri + progestan 2 doz fitile başladık. Çanakkale’de yaşıyorum ve evime yakın tek özel hastane Medical park olduğu için hamilelik sürecini orada başladık. Ama hem kendim hemde arkadaşlarımın yaşadığı olaylar sonucu özel hastanenin yetersiz olduğunu düşünmeye başladım. 32. Haftaya kadar güveni ile takibinde olduğum doktorum erken doğum riskimden dolayı suyum gelir sancım gelir ise devlet hastanesine gitmelisin bizde yeni doğan küvez tedavisi yok dediği için doktoruma olan tüm güvenim kırıldı. Çok şükür erken doğum riskini atlatıp 36. Haftaya geldik ama şuanda arkadaşlarımın 38 , 39 haftalık iken özel hastanede yaptıkları doğumlar ve doğum sırasında çıkan sorunlar sebebi ile çocuklarını küveze aldılar. Ama anne özel hastanede yatışta bebekleri ise boş olan en yakın devlet hastanesinde küveze giriyor. Şimdi söyleyin bana yeni doğum yapmış halde daha çocuğumu emziremeden benden uzaktaki hastaneye alınması mı? Eşimin çocuğu yalnız bırakamayacağı iÇin doğumdan sonra tek başıma kalmak mı? Devlet hastanesinin tüm pisliğine tüm ilgisizliliğine katlanıp çocuğumdan ve eşimden ayrılmamak mı ? Çok stres yapıyorsun küveze gireceğini nereden biliyorsun rahatla özelde doğumunu yapabilirsin mi ? Tüm ihtimalleri düşünerek hareket etmeye çalışıyorum ama 36+3 ve bayram tatili gireceği için zamanım çok daralıyor bugün devlet hastanesinde bir doktora gittim durumumu anlattım 10 gün sonra tekrar göreyim seni dedi ama doğuma kadar ancak 2 randevu yapabileceğiz ve 2 randevu geçirdiğim doktora güvenip sezeryan yada normal doğum mu diye karar vereceğim. İlk hamileliğim gerçekten çok cahilim tüm duygular yüklenmiş durumda. Belki buraya yazarım sizlerde cevap verir ve paylaşımda bulunursanız biraz daha rahatlatabilirim. Ne yapmalıyım?