Oğlumu ilk kaybettiğim günlerde başladı, sadece geceleri oluyordu ilk 4 ay ama şu son 2 aydır gün içi de dahil olmak üzere 2 3 dakikada bir yokluyor beni. Aldığım nefes ciğerlerime yetmiyormuş gibi hissediyorum, derin nefes almaya çalışırken 3 4 kere denemem gerekiyor genelde de son denememde derin nefes alabiliyorum. Bunun yanına ekstra kalp çarpıntısı da oluyor, panik atak başlangıcı mı yoksa ciğerlerimde bir sıkıntı mı var anlamadım. Doktora gitmeye de Cesaret edemiyorum kötü bir haber alıcam diye.