Adalox göğüs ucu spreyini kullanıp memnun olan var mı aranızda?Doktorum önerdi aldım 1 ay önce kullanmaya başla dedi ama bu hafta doğumum olacak 36. Haftada yani🥹eczacı doğurunca başla dedi kafam karıştı 3 gün sonra sezaryen olacağım. Kullanıp memnun kalan ve ya öncesinde kullanan var mı?