Ben kızıma hamileyken son iki ay kala kovit oldum resmen ciğerlerşm sökülüyordu sezeryanım ameliyat anında bile öksürüyordum düşün ama beni rahatlatan tek şey sarımsak süt oldu aklına gelecek herşeyi ama herşeyi denedim sarımsak ile sütü kaynatıp sonra sütü süzüp içine bal koy iç hiç kokmuyor merak etme inanılmaz rahatlatıyor ben iki ay onla uyudum yoksa imkansız akçlt komşum bile uyuyamamış öksürüğünden mutlaka dene