Merhaba arkadaşlar şuan 19. Haftadayim yaklaşık bir aydır su gibi akıntım oluyor. Özellikle ayakta fazla vakit geçirince oluyordu. Havaların ısınmasıyla uzanırken bile artık hissediyorum. Ya da çocuk buyuyup baskı yaptigindan olabilir. İdrar kaçırıyor ya da en kötüsü kese yırtılmış olabilir diye korkuyorum. Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda?