Kızlar 33+4 haftalık hamileyim başından beri bebeğimin hareketleri çok az sadece geceleri çok ufak kıpırdanma oluyor onun dışında hiçbir tekme vs. Yok doktor bebeğim gelisimi iyi diyor en son 33. Haftada gittim 2 kiloydu . Neden böyle acaba korkuyorum