Bende 24 haftayim geçtiğimiz 3 gün neredeyse hiç hissetmedim kafayı yemek üzereydim bugun gayet normaldi hareketleri bi gun bi günü tutmuyor bu haftalarda ileri ki haftalar da göreceğiz bakalım bi benimki hiç gobegime dışa doğru tekme atmıyor hem içimde yada arkaya doğru hissediyorum vuruşları normal mi😂