Elzndgn İyi akşamlar arkadaşlar Size birsey sormak istiyorum ☺️ Bn adetime 2 gün kala kan testi yaptırdım sonucum 331 cıktı. Regl olmadan 2 gün önce cok yüksek gibi geldi. Deneyimi bilgisi olan arkadaslar yazabilir mi 🙏🏼 Teşekkürler
ebrarmom08 Elzndgn benimde 2 gun sonra 730 larda ckti 4 gun gecikmeyle 1946 falandi normal gbi sanki 😊 kisiden kisye degsyomus
Birmelekbirbebekannesi Elzndgn benim kızımda adet olamam gereken gün 800küsürdü çok küçük dedilerdi normal canım merak etmek iki güne 2 katı oluyo zaten
minikkelebegimmm Elzndgn normalcanim benim adetim 2gun gectikten sonra 45 ti kimyasal diye cok korkttuk gec dollenme olmus suan haftasinin onune bile gecti iyi dusun 💜
Elzndgn ebrarmom08 Ya inş öledir cogu kişi adet öncesi 80 90 lardan bahsediyor bnm de kafama takıldı teşekkürler ☺️
ebrarmom08 ebrarmom08 dusuk olmaktansa yuksek olmasi iyidir ben onceki ay kimyasal gecrdim degerim 55 di bu kadar dusuk oldugu icin sevinemiyodum ki mutlulugum yarida kaldi kimyasalmis saglikla kucagina al insallah 😍🙏
Elzndgn minikkelebegimmm aklıma ilk gelen kimyasal gebelikti tekrardan tahlil yapmayınca artışını takip edemedim o zaman normal ☺️
Esrarslan Elzndgn iyi canım bu durum kişiden kişiye degişiyor ben üç haftalıkken öğrendim adetim bi iki gün geçince kan verdim 2200 çıktı
hllkrdmn09 Adet olacağım gün betam 4000 küsürlerde idi . Erken döllenme olmuş. Önemli olan düzenli artış.