burcumburcum ben 30 haftalik hamileyim karnima her dokundugumda karnim sert biraz ovuyorum sag tarafim sertse geciyo ama sola kayiyo bu kez normal mi sıkısiyo diyemi yoksa baska biseymi 😥😥😥
burcuali38 burcumburcum bizde 30+3 günlüğüz benimde aynı oluyor bi anda bi yer bi sertleşiyor canımı yakıyor derinin acısı ama niye oluyor bende bilmiyorum biyerini dayıyor galiba sıpalar 😇
1PrensAnnesi burcumburcum gayet normal kasılmalar yani o sertleşmeler can yakıcı oluyorsa kasığa bele veya vajinaya baskı yapıyorsa aralıkları sıklaşıyorsa doktora gidin kesinlikle işte o erken doğum belirtisi ama bu yaşanan bebeğin rutinleri ilerleyen haftalarda dahada çok yapıcak☺
burcumburcum burcuali38 korktum acaba erken dogum falan gibi seyler okudum kasilmalar falan ama sancim yok bazen toplandigi yer agiriyor o kadar bide bisey danisayim size ya bazen tekme atiyo sanirim alt tarafa atiyo sanki ayagi disari cikacakmis gibi birden alttan igne batiriyolarmis gibi oluyor sizde oldumu hic
burcuali38 burcumburcum erken doğum değildir herhalde ya ayaklarını yada poposunu falan dayıyordur benimde sancım falan yok.Sadece bazen kasıklarıma ağrı giriyor.Benimkide bazen kasıklarıma vuruyor bi anda sıçratıyor beni.Benimki dönmüş baş aşağı çoğunlukla karnımın sağ tarafından vuruyor poposu orda alttan bazen vuruyor sizinki dönmüş mü?
burcuali38 burcumburcum bende 29.haftada gittim 2 haftadır sağ tarafımda sertlik vardı hep normal yerlerden daha yukarda duruyordu eşime diyordum ya poposu ya kafası diye poposuymuş sıpamın 😁 belki karnındaki sertlik yerinden anlayabilirsin dönüp dönmediğini
burcumburcum burcuali38 donuyomu napyo hic anlayamiyorum ki 😀 ovdugum yeeden kacip diger bi yerde sertlesiyo basta usuyo sanyodum 😇
burcuali38 burcumburcum 😇😇 minnak kızlarımız ❤ hıçkırınca karnın titreyip duruyor dimi bende hıçkırdığını farkediyorum hıçkırık herhalde farkettiğim şey 😁 ilk olunca insan tam bilemiyor
burcumburcum burcuali38 sanirim hissettigimiz hockirik yani tekme degil ona eminm kap atisinida hissedemezsin demisti dr. demekkiiiii minik kizlarimiz hickiriyo bazen uzun suruncede sinirleniyor 😉
Gmzrn Aksamdan beri bendede ayni sorun var sag tarafim sert agri yapiyo gitmiyo da kaldi bi guzel yerlesti 28 haftaligim döndümu acaba daha bilmiyorum kafa veya popodan supheleniyorum bende duzelir insallah 🙄
burcumburcum 1PrensAnnesi bazen evet karnimin ici serlestigi yer minik bi agriyor ama sanirim daha cok erken 30 haftalik 😇
burcuali38 burcumburcum evet bencede hıçkırık 😇 valla şimdiki çocuklar daha anne karnındayken fena oluyor bizimkide tam cadı elleyince hemen ortalara kaçıyor 😁
1PrensAnnesi burcumburcum aslında erken doğum riski için erken değil olsa olur ama bu şekilde olmuyo o ☺ Bambaşka bişi allah kimseye vermesin o ağrı filan böyle tarif edilmez
mrveodbs Benimde karnımda sertleşme ve kasılma vardı erken dogum olabilir mi diye korkup gitmistim magnezyum yazdı. Bol su tüket ve dinlen demişti bi de
humaninannesi61 Benimkinin kafası sol kasığımda poposu sağ tarafımsa mideme yakın. Gerildiği zaman karnım taş gibi oluyor yamuluyor hissediyorum.😅 Elinizle dokunun bebek olduğunu anlarsınız korkmayın bence 😍