kucukbasay2023 Nasipse doğumum Kasımın başı gibi olucak ama hala lohusa pijama takımına karar veremedim sizce nasıl bir şey almalıyım sizler aldıysanız paylaşır mısınız
Annemm1213 kucukbasay2023 benim de doğumum Kasım başı annem kış olduğu için uzun kollu öneriyor doğumdan sonra üşüyormuş insan kış da olduğu için uzun kollu al diyor önü emzirmeli varmış onlar daha rahatmış ben de acaba kaç kilo alırım diye kestiremediğim için hangi beden alsam bilemiyorum
esnyz14 kucukbasay2023 https://ty.gl/ov6kwyhafa ben bunu tercih ettim, doğumum ağustosta olacak nasipse
Tugceleventsoy kucukbasay2023 benimde kasımım ortası gibi olucak doğumum ama ben antalyada yaşıyorum sadece Yağmur soğuğu oluyor burda onun için trendyoldan beyendim bir ince penye set önden düğmeli üstünede peluş sabahlık aldım
kucukbasay2023 Annemm1213 Bana da yakınlarım şimdiden al önümüzdeki aydan itibaren hepten zam gelicek diye öneriyorlar 😂 Takımlar zaten bol ve ayarlanabilir oluyormuş normalde s giyiniyorum ama şimdiden alırsam m almayı düşünüyorum
kucukbasay2023 Annemm1213 yoksa ben de hangi beden alacağımı kestiremediğim için son aylara bırakmayı düşünüyordum 🙃
Annemm1213 kucukbasay2023 çok mantıklı o zaman normal bedenden 1 beden büyük almamız doğru her an her şeye zam geliyor
kucukbasay2023 Annemm1213 aynen öyle şimdi onu araştırmasına başladım da en azından alanlar belki öneride bulunur diye burası geldi aklıma
syma0 Ben lohusa setlerini genelde beğenmiyorum o yüzden önü düğmeli pijama takımı tercih ettim. Kumaşı kalitesi çok güzel geldi geçen hafta aldım ben şuan trendyol linki koydum ama değişmediyse kendi internet sitesinde indirim vardı ve kargo 1 tlydi ) https://ty.gl/w2uwlaxob5
esnyz14 kucukbasay2023 Daha yeni aldım kargoda geldiğinde burdan bilgi vereyim olur mu 🌺 ama yorumlara göre çok beğenilmiş
esnyz14 kucukbasay2023 Merhaba ürün geldi, denedim. Kumaşı penye ama tiril tiril gerçekten aşırı beğendim. Yazlık tam, öneririm bayıldım🥰 pahalı ama fiyatı değer gerçekten 🙏🏼
kucukbasay2023 esnyz14 sizden sonra ben de siparişi oluşturdum kargo da şu an ama daha gelmeden çok mutlu oldum, teşekkür ederim bilgilendirmeniz için 🤗🥰🧡