Üçüncü hamileligim bu ilk kez böyle bisey duyuyorum, devletede ikinci hamileligimde bikackez gitmistim ama alttan muayene hic olmadi, sadece dogum zamani ilk hamileligimde çatı muayenesi olmustu normal doguma uygun mu diye, ikincidede zaten ilki normal diye hic oyle bi muayeneye bile gerek duyulmadi hep ultrason ile muayene oldu ve dogum iicn yatisim yapilmadan aciklik bakmak dışında hicbirinde muayene alttan yapılmadı benim, çok şaşırdım