Gizemakpolat Selam kızlar cuma gunu spinal sezeryanla bebeğime kavuşacağım baştan sona anlatırmısınız deneyımı olanlar hastaneye girişten amelyat bitişine kadar yapılan işlemler vs biraz tedirgin ve paniğim . Doğum korkularım olmaya başladı 🙏
Tugbacolak Gizemakpolat odaya alıyırlar ustunu degısıyorsun ve bılgılerını alıyorlar aynı zamanda damaryolunu acıyolar dontanız takılıyor amelıyat saatınız gelınce sızı alıp goturuyolar belden sıze bır ıgne vuruyuluyor sonra uyusuyosunuz zaten toplamda 20-30 dakıka suruyor amelıyat surecı sonrasında klasık bekleme odası tansıyın olcumu fln derken odanıza alınıyorsunuz kendınızı germemeye bakın kısıden kısıye degısebılır tabı ama bence cok rahat korkulcak bır durum ol ayan bır surec
Daisy0000 Gizemakpolat Bende cuma günü saat 8de spinal sezaryen olacağım 🥲Sağlıkla ve kolaylıkla doğuralım inşallah.Korku-heyecan hepsi bir arada ..
Tugbacolak Zynpbal_ hastaneden hastaneye degısırmı bılmıyorum ama bana odada takıldı amelyathanede sadece belden ıgnem ve amelıyat bolgesıni sterılıze ıslemı uygulanmıstı
Tugbacolak Daisy0000 bende hıc acımamıstı canım hissetmedım bıle dıyebılırım vucudunu ne kdar rahat bırakırsan ıslemler o kdar rahat gecıyor