Z-ynp48 Kızlar kafam karıştı, yenidoğan bebekler yan yatırılır diye biliyordum ama çok güvendiğim bir çocuk doktoru en güvenli yatışın sırt üstü yatış olduğunu belirtmiş nedenlerini de açıklamış. Siz neler biliyorsunuz bu konuda?
nazlis_ Z-ynp48 yan yatış kafa şekli açısından önerilmiyor en güzeli sırt üstü bide tedbirli gün içinde yüz üstüdür
Sermec27 Z-ynp48 yani ben oğlumu hep yan yatırmıştim reflü yatağında zaten oğlum bebekken kusan bir bebek değildi bende duymuştum sırt üstü diye ama nedense korktum yan yatırmıştim
Sermec27 nazlis_ ama onun için mesela 2 3 saatte bir her emzirmeye bebeğin yatış pozisyonunu değiştireceksin ben her yatmada bir sağ bir sol değiştirmiştim oğlumun pozisyonunu şükür kafa yapısı güzel 🥰
Z-ynp48 Sermec27 sırt üstü daha güvenilirmiş yan yatış bebeğin boğulmasına neden olabiliyormuş. Açıkçası ben de düz yatırırken tedirgin olurum
Freckles Yeni emzirdiğin zaman bir süre yan yatırabilirsin gazını çıkaramadıysan. Onun dışında sırt üstü yastıksız ve battaniyesiz. Gerekirse kalın giydir kundakla ama üstüne ekstra battaniye atma
Z-ynp48 Freckles sırt üstü daha doğruymuş ama tedirgin oldum bebeğe bir şey olursa diye, aslında doğru bilinen yanlışları düzeltmek çok zor :(
Sermec27 Z-ynp48 yani ben hiç sorun yaşamadım oglumda zaten kusmazdi reflü yatağında da yatırdıgm için sorun yaşamadım bir de ben mutlaka her emzirme sonrası gazını çıkarırdim oğlumun
Freckles Z-ynp48 bebeğin yanındaysan ve uyanıksan istediğin gibi yatır. Karın üstü vs. Ama gece sen de uyuyacağın zaman en güvenli olan sırt üstü ve beşikte sadece bebeğin olduğu uyuma şeklidir.
Z-ynp48 Freckles evet onu beşiğin boş olması gerekiyormuş dikkat edeceğim artık doğrusu neyse onu yapmak lazım
Balahatunn Oglumu hep yan yatirdim,kafa sekli cok guzel. Kusan bir bebekti ama gazini cikarmadan yatirmadim hic
Emineedrk Z-ynp48 ilk doğduğunda 1 ay boyunca sağ sol ve sırt üstü olarak yatırdım şuan ne kadar yan yatırsam da oğlum sırt üstü yatıyor sanırım sırt üstü daha rahatlar uyurken 😌
cauuv1 Kafa şekli güzel oluşup otursun diye tüm pozisyonlarda yatırmak gerekiyomus taze anne olarak yenidogan hemsiresi ve doktorum tarafından verilen taze bilgi. Bende her uyuttugumda pozisyon degistiriyorum yan sag sol yüzüstü sırtüstü