Aysegull123 Baby8 evet benimde oluyo kasıklarımda batma gibi adet ağrısı gibi doktorum normal bu dönemde dedi bana
Caizint Tubik61 ben de bugün doktora gittim kalp atışı dinletmeyeceğim zararlı.Maşallahları var dedi doktorum o kadar ben de hiç diretmedim
Tubik61 Baby8 ben 5+0 da gttim ilk defa keseyi gördük 4.1 mm di. Sonra 5+4 de gittik kese büyümüş 8 mm olmuş. 7+ 4 de cuma günü tekrar gitcez kalp atışı için
Nur_50 Baby8 canım ben 5+2 kese gördüm yolk saç gördü dedi bak bebiş burada oluşmuş vajinal aslında duyarız kalp atışı dedi vazgeçti bir hafta sonra gel dedi 6+2 karnımdan bebiş net gördüm kalp atışı dinledik.