Tugbacolak Kızlar ıkı gundue canım cıktı agrıdan resmen 32 haftadayım artık agrısından oturamıyorun yatamıyorum bugun doktorada gıttım fitil ve krem verdı ama henuz etıı etmedı basına gelen varsa ne kdar surede nırmale dondü paylaşabılırmı
Hilalsevimm Tugbacolak çok geçmiş olsun öncelikle ben de yaşadım çok kötüydü ama doktorun verdiği procto glyvenol kremi kullandım çok rahatlattı şükürler olsun iki gün içinde ağrılar geçti şimdi sadece kendisi var acısı yok kendisi de artık ne zaman geçer bilmiyorum
Tugbacolak Hilalsevimm sagolun ınsallah gecer benımde hemen artık takatim kalmadı agrısından oturup aglıyorum
Kubra553461 Oncelikle gecmis olsun ilk dogumumdan sonra ben cok felaket yasadim ve kremler etki etmedi verilen en son dayanabilecegim sicakliktaki suya biraz baticon doktum ve icinde oturdum cok iyi geldi ama gebelikte yapilabilir mi bilmiyorum
Yilike Benim 1 haftada düzeldi ayağa kalkarken otururken çok ağrısı oluyordu ılık suya oturun veya duşta bekleyin biraz hafifletiyor çok oturmayın uzanın
Seyma-10 Bende de var bi iki güne tamamen geçmesene krem etki ediyor ağrısını baya hafifletiyor çok hareketli olunca yürüyünce daha cok ağrı yapıyor dinlenip krem kullanınca baya azalıyor agrı