_myzeynepsmile__ 36+5 deyim normalde bebeğim hep çok hareketli dışardan bile hareketleri belli oluyor dün baya bi iş yaptım bugün hareket etmedi sadece 2 defa sanki hareket etmeye yeni başladığı zaman gibi pır pır oldu bu haftalarda hareket azalması olan var mı
turkuaz_ _myzeynepsmile__ canım sen yorulunca oda yoruluyor normaldir dinlen sırt üstü yat çikolata ye göbeğini salla uyuyodur belki yine etmezse doktora git
Esranrbal _myzeynepsmile__ benim de öyle 36+4 üm ve bir kaç gündür daha az hareket ediyor herkes şey diyor ya hani yeri daraldığı için vs diye bilmiyorum ya cuma doktor kontrolüm var zaten bakalımmmm