31 haftalık hamileyim. Bebeğim dünden beri üst sağ yanıma tekme atmaya başladı ve tekme attıkça hareket ettikçe inanılmaz gıdıklanmaya başladım. Sanki yandan biri gıdıklıyormuş gibi huylanıyorum. Başı aşağıda duruyor ayakları sağ üst yanımda.
Normalde geceleri deliksiz uyurdum dün gece ilk defa uykumdan uyandım bu yüzden.
Bu hissi yaşayan var mı acaba ben gibi :)