Selamün aleyküm 🤝 hamileliğim de bu uygulamayı kullanıyordum daha sonra telefon değişikliliğinden dolayı uygulamayı yükleyemedim.. size nasıl başlasam beş dk önce sinirden oturdum hüngür hüngür ağladım… Kızım 10 Kasım’da doğdu doğum kilosu 2.700 kilo hastahaneden çıktıktan sonra şişliği indi 2.500 kadar düştü.. daha sonra yine kendini topladı.. bundan 1 ay önce kilosu 6.600 du hemsiremiz çok düşük değil dedi zaten düşük olsaydı takip altına alırdık dedi ama ayına göre boyu uzun dedi.. evet ek gıdaya geçtik ama benim kızım başından beri yemeyi seven bı bebek değil… İnanın denemediğim bişey kalmadı almadigim mama pirinç unu bebe bisküvisi gece yatarken yedirecegim gün yedirecegim mamalar yapmadığım bişey kalmadı sadece tek yediği yoğurt ve beyaz peynir oda en fazla 3 Kaşık ondan sonra ağzını hiç bir sekilde actiramiyorum bağırıyor kafasını çeviriyor… Bu süreç benim için zaten zor geçiyor bide etrafımdaki herkesin bu nasıl 8 aylık bı bebek 3 aylık gibi görünüyor… Hiç bakmamissin çocuğa… Hiç mi doktora goturmuyon sen bunu…. Daha sinir bozucu neler neler… 10 önce kayinnam aradı çocuğa hiç bakmiyon cicuk küçücük kaldı nasıl insansınız o kadar çok canım sıkıldı ki çok doldum ve yeniden bu programı indirdim burda dertleşmek iyi oluyor… Bu arada kızım emekliyor artık çok hareketlendi ilk doğduğu zamanlarda ki gibi saatlerce yatmıyor en fazla 15 dk tabi zayiflamasina bununda etkisi oluyor… Ne yapmam lazım götürüp bı kan tahlillerine faln baktiriyim mı kızlar bişey değin 😔