Safakkk 28+4 bu hafta benim de başladı😑Tuzlu yiyen biri değilim ve günümün çoğunda su çok tüketiyorum.İşim gereği çok oturuyorum ve ayağa kalkıp hareket etmeye vaktim olmuyor.Eve gelince diz kapağımın altından itibaren ayaklarım şişmiş oluyor soğuk suyla yıkayıp ayağımın altına yastık koyuyorum👌🏽