Deryaaduru Bugün detaylı ultrasonum vardı. Hersey normlar dedi bir tek böbreği 4mm dedi 6 olması gerekiyormuş bi sıkıntı olurmu dediğimde takip edilmesi gerek dedi başka biseyy demedi başına gelen varmi neler yaptınız kafam çok karışık
Ervaduru Bizim de dün detaylı vardı 4 mm miş büyüme var dedi sag bobrekte kendi doktorum da 5 mm e kadar normal dedi kafaya tskılcsk bişey değil dedi
Deryaaduru Ervaduru anladım cnm inş doğana kadar normale döner. İnterneten fln bakıyorum büyük olmasi sıkıntı yazıyo ama işte ne bileyim kötü oldum