Smyye1B Senaaaa__ Tommee Tippee öneririm 1 yaşında bebeğim meme reddi yaşamadık ayrıca gaz sorununda minimum denilecek kadardi
Yarenylmz Sena-cy00 hızlı akışlı almıştım ama bebeğim çok hızlı emdiği için hep boğazına kaçtı yavaş akışlı aldım yine kaçıyo boğazına 🤣
Sena-cy00 Yarenylmz Benimkide hemen gelsin istiyor ama bende yavaş düşünüyorum.. Yavaşta neden kaçıyor genzine?
Yarenylmz Sena-cy00 vallahi bilmiyorum ikisi de aynı gibi geldi bana çok hızlı çekiyo sanki alacakmışız gibi
Kukulikukuli12 Senaaaa__ ilk bebeğime 7 ay tommee tippee anti kolik biberon kullandım. Gaz veya meme reddi yasamadım asırı memnun kaldım. Şuan hamileyim 2. Bebeğimede tercihim aynı olacak.