ekc perşembe günü gittim betam 6000 olmasına rağmen normal ultrason da göremedi rahmin geride deyip alttan muayene etti öyle görebildi keseyi ve 4 haftalık dedi ama son adet tarihime göre 6 haftalık oluyo açıkçası doktora pek bi güvenemedim çok aceleci baktı hiçbişey anlamadım bayramdan sonra tekrar farklı bir doktora gidicem inşallah 🙏